Besteht das Problem noch?
Dieses Problem gibt es jetzt nicht.
Besteht das Problem noch?
Dieses Problem gibt es jetzt nicht.
Sommerhaeuser 1.0 Have a nice day! Please add this map to the multiplayer.
I was doing trips, everything was going fine, and suddenly the connection was gone. There were no messages, but it is obvious that there is no connection to the server.
upd.
upd. The connection appears and is lost. I'm fine with the Internet.
Have a nice day! I found some errors in the Russian localization of ON and fixed them. I would like the developer to insert this fix.
Thank you.
Your attached log file is not accessible with the link provided. Can you please upload it here as a file attachment?
Hello. I think this is not necessary now, since there have been no problems with the bus company for 2 days. I can complete my trips normally. There is only a problem with the forum, the connection is reset quite often.
The problem started yesterday evening.. the server is not responding! Yesterday it was at the control center, and today at the company. I don't want to lose the company over this.
And accordingly, I cannot complete the trip..
And your forum is also opening every other time now..
community.pedepe.de/index.php?attachment/8960/
Hi everybody. Again, I can't go in! This has already become quite boring, as it began to happen quite often. But I don't usually write about it here. But today we had a control center, we were able to complete it, but the last tour (it was for 60 minutes) I could not complete the "no connection to the server" and lost about 10,000.(
Всем привет. И снова я не могу зайти! Это уже порядком поднадоело, так как стало происходить довольно часто. Но обычно я не пишу об этом здесь. Но сегодня у нас был центр управления, мы смогли завершить его, но во время последнего тура (он длился 60 минут) Я не смог завершить "нет подключения к серверу" и потерял около 10 000.(
Добрый день, запустил я отдельно, как вы сказали, «ОМС компани», она запустилась, но когда выбираю карту, всё крутит и крутит, ну, одним словом, даже в игру не заходит. Я вот что спросить хотел: у вас винда какая установлена?
У меня Windows 10 Pro x64 22H2. Но что тебе это даст? У меня такой проблемы не было с навигатором, что с отдельным, что со встроенным в BCS. Я не совсем понял, что ты ответил по поводу встроенного навигатора.. как-то смутно написано. Ты пробовал проверить файлы через Steam?
Да расписание правильно установил. Брандмауэром даже не знаю, может и он, потому что я туда и не лез даже, чтобы понять, что с брандмауэром.
https://files.fm/u/5796z9r7z6
Не знаю, как сюда видео кинуть, поэтому залил видео.
Привет. Отключением брандмауэра, я думаю, ты ничего не добьёшься. И вообще не рекомендую так делать. Возможно, для навигатора не был разрешён пропуск через брандмауэр, а это нужно для его работы. Уточню, насколько я понимаю ты используешь Omninavigation, но попробуй навигатор, который встроен в Bus Company. Он работает как надо или нет? И посмотри на мои скриншоты.. (Брандмауэр = Дополнительные параметры)
А если у тебя установлен какой-нибудь сторонний антивирус (не от Майкрософт) - он может блокировать работу навигатора. Пока что я более ничего другого предположить не могу.
Have a nice day, everyone! Please add this map to the multiplayer)
Hello English I will be glad to help
Привет! Тебя спрашивают:
"Пожалуйста, скажите мне ваш иностранный язык
Я постараюсь объяснить шаг за шагом." Какой у тебя "Английский" если у тебя твой язык "Русский" Вы друг друга понять не можете совершенно, потому-что ты не понимаешь что ты пишешь через переводчик на Английском, потому что у тебя нет понимания английского языка.. а переводчик криво переводит это. Поэтому тебе надо было сказать, что ты русскоговорящий... надеюсь теперь вы поймёте друг-друга.. P.S. Это я тебя отправил сюда из нашей группы В Контакте, чтобы тебе смогли помочь с твоей проблемой, так как сам я не могу разобраться с твоей проблемой... Поэтому, тебе лучше писать здесь на русском языке, и тогда я, возможно смогу выступить в роли правильного переводчика, и совместно попробовать решить твою проблему)))
Have a nice day! Please add this map:
Link removed by moderator
Have a nice day! Please add this map:
Link removed by moderator
Have a nice day and happy holidays!
Please add this map
Hello again! I'm sorry, but I have a couple more questions.
1. I didn't notice the translation update on OmniNavigation...
2. There are some words in BCS that I can't translate because I didn't find them in the translation files... (I found that it looks the same in all other languages)
3. The amount of the loan is not displayed in the singleplayer (where you take a loan) (it is shown only in German and English)
And Happy holidays to You)))
Hello, dear PeDePe team!
Excuse me, can I have an answer to my question?
Hello, dear PeDePe team!
I would like one of you to tell the main developer that the update files for the Russian translation have been ready for a long time, and many people are waiting for it to be updated. I hope it will be before the end of this year.
Thank you in advance, and congratulations on the upcoming holidays!
The updated files can be downloaded here:
or here (at the very bottom)
community.pedepe.de/forum/inde…d/&postID=49160#post49160Hello. Please add an update for the Russian translation of BCS and ON.
I attach the updated translation files below.
Hello, the PeDePe team! Sorry to bother you, may I know how soon the translation update will be added? Thanks in advance.
In single player, the events are reserved for premium players, as the events for single player were explicitly developed at the request of premium players (based on the vote). In multiplayer, however, it is still the case that all players can participate in the event.
Okay
An event only for premium players?!
Yesterday I performed a couple of tours in multiplayer (in my company) everything was fine. Today I wanted to make a tours in the singleplayer, and I was informed that this is only for premium players.. there was no warning about this anywhere. (I haven't checked in multiplayer today yet)
Display MoreHello:
Here is the new file with the fixes.
Hope all is well.
All the best.
-------
Hola:
Aquí está el nuevo archivo con las correcciones.
Espero que todo este bien.
Un saludo.
IvanRC66.
Community player.
Hello
id 1765 is definitely incorrectly translated. Since in the new file, there was a different text for this number earlier. I noticed this when I was updating the translation for the Russian language.
Display MoreHello:
On this occasion I am contacting you to provide you with the file that translates Bus Company Simulator into Spanish.
I hope you can implement this translation as soon as possible since this was a very important effort by the people who helped me.
Since I have nothing more to add to this occasion, I will take the opportunity to send you my cordial greetings.
IvanRC66.
Community player.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hola:
En esta ocasión me comunico con ustedes para facilitarles el archivo que traduce Bus Company Simulator al español.
Espero que puedan implementar esta traducción lo antes posible ya que este fue un esfuerzo muy importante por parte de las personas que me ayudaron.
Como no tengo nada más que añadir a esta ocasión, aprovecharé para enviarles mis cordiales saludos.
IvanRC66.
Jugador de la comunidad.
Hello, I noticed that you have an outdated translation file, more strings were added there, I think you should add them before passing them to the developer.
Всем привет! У меня возник вопрос, может кто-то знает ответ?
Когда я собираюсь купить автобус, там пишется год.. но я знаю, что этот автобус не того года выпуска, что показывает BCS.... Откуда BCS берёт эти данные?
Hallo zusammen, ich habe eine Frage, vielleicht kennt jemand die Antwort?
Wenn ich einen Bus kaufe, wird dort das Baujahr angegeben.. aber ich weiß, dass dieser Bus das falsche Baujahr ist, das im BBS aufgeführt ist.... Woher nimmt BBS diese Daten?
Hello everyone I have a question, maybe someone knows the answer?
When I'm going to buy a bus, the year is written there.. but I know that this bus is not the same year of manufacture that the BCS shows.... Where does BCS get this data from?
Hallo und guten Tag! Bitte fügen Sie diese Karte hinzu
https://omsi52rus.ru/viewtopic.php?id=911#p10580
Servus. Heute, während der Reise, hat der Kontrolleur aufgehört zu arbeiten, und es gibt auch keine zufälligen Ereignisse mehr! (siehe Video)
I can also confirm what is said above
Hab einen schönen Tag! Bitte fügen Sie dies hinzu
Hi!
Thank you for the ticket. Which payment provider/type did you use?
Did you try to purchase it again?
Hi. I think you can close the topic, since we were able to buy a key. (my friend bought a key for me, activation was successful)
this request this there in the photo could help me
Guten Tag. Es ist hier verfügbar
Guten Tag. Bitte aktualisieren Sie die Karte im Multiplayer
Update 7/12/22
Hallo HerrNiklas1987
Ich habe mir das nochmal angeschaut und die Map bei mir neu installiert und konnte, nachdem ich alles neu gemacht habe, die Linie mit Fahrgäste fahren, somit kann ich nun das Linienpack hinzufügen und habe auch an der Roadmap die Kachel ausgemessen.
Vielen Dank!
Hallo wieder! Ich mache eine erneute Anfrage, da Sie dies beim letzten Mal abgelehnt haben und den Grund angegeben haben "Die Leute steigen nicht in den Bus ein" Ich und einige andere Leute haben alles überprüft, es funktioniert für alle. Als Beweis zeige ich dir ein Video, bitte schau es dir an.
Weiter.. Gründe, warum Leute nicht in den Bus steigen. Vielleicht müssen Sie vorsichtig zur Haltestelle fahren, näher oder weiter von den Menschen entfernt, es kommt vor, dass sie nur auf einen anderen Bus warten
Vielleicht haben Sie das falsche Ziel in der Hofdatei ausgewählt
Download-Link: https://omsi52rus.ru/viewtopic.php?id=907#p10519
Ein Video, das die Funktionsfähigkeit des Mods bestätigt;
Einen schönen Tag noch! Bitte fügen Sie eine neue Linie hinzu
Good morning,
Thank you for the reply. It‘s good to hear that it only happened once.
If you still have logs you surely can provide them but I don‘t think that they‘ll help.
Hello again) I think we can close the topic, since the error is a single one and we will not be able to find out what happened..
Hello & Thank you for the ticket.
I have addressed it internally, we come back to you asap.
I need the informatiom why he can't log in - is there an error coming up?
Have a great day! This happened only 1 time in all the time, this has never happened before.. recently, we conducted the control center again, and there was no error.. but it's a pity that 129LP is lost.. Maybe I should send you logs?
Hello,
Thank you for the ticket. Do you mean the chat messages or what do you mean?
Hi. It's right here, he drives on the map, but does not show that he is driving somewhere.. in the game, when you open a chat, it looks the same.. he's just "online" Other friends and I don't have such a problem.
Hello. When my friend takes rides I and the other of my friends do not see which map he is traveling on... does anyone know how to fix this?