Posts by HerrNiklas1987

    ist Sch....:cursing: ;( || Ich frage mich, wie lange das diesmal dauern wird? Ich komme immer ungefähr zur gleichen Zeit, und das ist sehr häufig geworden.. aufgrund der Tatsache, dass es keine Verbindung gibt, ist es unmöglich, die Reise zu beenden.. oder kann ich überhaupt nicht reinkommen?

    Your attached log file is not accessible with the link provided. Can you please upload it here as a file attachment?

    Hello. I think this is not necessary now, since there have been no problems with the bus company for 2 days. I can complete my trips normally. There is only a problem with the forum, the connection is reset quite often.

    Hi everybody. Again, I can't go in! This has already become quite boring, as it began to happen quite often. But I don't usually write about it here. But today we had a control center, we were able to complete it, but the last tour (it was for 60 minutes) I could not complete the "no connection to the server" and lost about 10,000.(


    Всем привет. И снова я не могу зайти! Это уже порядком поднадоело, так как стало происходить довольно часто. Но обычно я не пишу об этом здесь. Но сегодня у нас был центр управления, мы смогли завершить его, но во время последнего тура (он длился 60 минут) Я не смог завершить "нет подключения к серверу" и потерял около 10 000.(


    Добрый день, запустил я отдельно, как вы сказали, «ОМС компани», она запустилась, но когда выбираю карту, всё крутит и крутит, ну, одним словом, даже в игру не заходит. Я вот что спросить хотел: у вас винда какая установлена?

    У меня Windows 10 Pro x64 22H2. Но что тебе это даст? У меня такой проблемы не было с навигатором, что с отдельным, что со встроенным в BCS. Я не совсем понял, что ты ответил по поводу встроенного навигатора.. как-то смутно написано. Ты пробовал проверить файлы через Steam?

    Да расписание правильно установил. Брандмауэром даже не знаю, может и он, потому что я туда и не лез даже, чтобы понять, что с брандмауэром.
    https://files.fm/u/5796z9r7z6

    Не знаю, как сюда видео кинуть, поэтому залил видео.


    Привет. Отключением брандмауэра, я думаю, ты ничего не добьёшься. И вообще не рекомендую так делать. Возможно, для навигатора не был разрешён пропуск через брандмауэр, а это нужно для его работы. Уточню, насколько я понимаю ты используешь Omninavigation, но попробуй навигатор, который встроен в Bus Company. Он работает как надо или нет? И посмотри на мои скриншоты.. (Брандмауэр = Дополнительные параметры) А если у тебя установлен какой-нибудь сторонний антивирус (не от Майкрософт) - он может блокировать работу навигатора. Пока что я более ничего другого предположить не могу.

    Hello English I will be glad to help

    Привет! Тебя спрашивают:

    "Пожалуйста, скажите мне ваш иностранный язык

    Я постараюсь объяснить шаг за шагом." Какой у тебя "Английский" если у тебя твой язык "Русский" Вы друг друга понять не можете совершенно, потому-что ты не понимаешь что ты пишешь через переводчик на Английском, потому что у тебя нет понимания английского языка.. а переводчик криво переводит это. Поэтому тебе надо было сказать, что ты русскоговорящий... надеюсь теперь вы поймёте друг-друга.. P.S. Это я тебя отправил сюда из нашей группы В Контакте, чтобы тебе смогли помочь с твоей проблемой, так как сам я не могу разобраться с твоей проблемой... Поэтому, тебе лучше писать здесь на русском языке, и тогда я, возможно смогу выступить в роли правильного переводчика, и совместно попробовать решить твою проблему)))

    Hello again! I'm sorry, but I have a couple more questions.


    1. I didn't notice the translation update on OmniNavigation...


    2. There are some words in BCS that I can't translate because I didn't find them in the translation files... (I found that it looks the same in all other languages)


    3. The amount of the loan is not displayed in the singleplayer (where you take a loan) (it is shown only in German and English)




    And Happy holidays to You)))


    Hello, dear PeDePe team!


    Excuse me, can I have an answer to my question?

    Hello, dear PeDePe team!


    I would like one of you to tell the main developer that the update files for the Russian translation have been ready for a long time, and many people are waiting for it to be updated. I hope it will be before the end of this year.


    Thank you in advance, and congratulations on the upcoming holidays!


    The updated files can be downloaded here:

    or here (at the very bottom)

    community.pedepe.de/forum/inde…d/&postID=49160#post49160

    Hello

    id 1765 is definitely incorrectly translated. Since in the new file, there was a different text for this number earlier. I noticed this when I was updating the translation for the Russian language.


    Hello, I noticed that you have an outdated translation file, more strings were added there, I think you should add them before passing them to the developer.

    Всем привет! У меня возник вопрос, может кто-то знает ответ?

    Когда я собираюсь купить автобус, там пишется год.. но я знаю, что этот автобус не того года выпуска, что показывает BCS.... Откуда BCS берёт эти данные?


    Hallo zusammen, ich habe eine Frage, vielleicht kennt jemand die Antwort?

    Wenn ich einen Bus kaufe, wird dort das Baujahr angegeben.. aber ich weiß, dass dieser Bus das falsche Baujahr ist, das im BBS aufgeführt ist.... Woher nimmt BBS diese Daten?


    Hello everyone I have a question, maybe someone knows the answer?

    When I'm going to buy a bus, the year is written there.. but I know that this bus is not the same year of manufacture that the BCS shows.... Where does BCS get this data from?

    Servus. Heute, während der Reise, hat der Kontrolleur aufgehört zu arbeiten, und es gibt auch keine zufälligen Ereignisse mehr! :rolleyes: (siehe Video)

    External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    Hallo wieder! Ich mache eine erneute Anfrage, da Sie dies beim letzten Mal abgelehnt haben und den Grund angegeben haben "Die Leute steigen nicht in den Bus ein" Ich und einige andere Leute haben alles überprüft, es funktioniert für alle. Als Beweis zeige ich dir ein Video, bitte schau es dir an.


    Weiter.. Gründe, warum Leute nicht in den Bus steigen. Vielleicht müssen Sie vorsichtig zur Haltestelle fahren, näher oder weiter von den Menschen entfernt, es kommt vor, dass sie nur auf einen anderen Bus warten :D

    Vielleicht haben Sie das falsche Ziel in der Hofdatei ausgewählt


    Download-Link: https://omsi52rus.ru/viewtopic.php?id=907#p10519

    Ein Video, das die Funktionsfähigkeit des Mods bestätigt;

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    Hello & Thank you for the ticket.


    I have addressed it internally, we come back to you asap.


    I need the informatiom why he can't log in - is there an error coming up?

    Have a great day! This happened only 1 time in all the time, this has never happened before.. recently, we conducted the control center again, and there was no error.. but it's a pity that 129LP is lost.. Maybe I should send you logs?

    Good day! There was a problem with the control center. The organizer can't log in, and we (the players) can't log in either. The organizer does not have access to the Control Center, there is not even an opportunity to edit anything. The organizer can register, which should not be.